Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ремап, предварителен преглед и тн ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за ремап, предварителен преглед и тн ?

    Здрасти
    Мисля тия дни да ремапна GT-то (1.9jtdm). И ми се въртят разни въпроси покрай това.

    - Мисля да направя ремапа при Румен, защото си правя колата при него и винаги съм оставал доволен от резултата и отношението (не че ми се е налагало да ходя много). Някой да е правил ремап при него да сподели мнение ?

    - Има ли нужда да се правят някакви проверки и тестове по състоянието на автомобила преди ремапа? Дебитомер, турбо? Колата вече съм я карал над 5000км и си мисля че е изправна. Това което съм сменял малко след като я взех в двигателния отсек е само термостат и турбо пътя до интеркулера.

    - Има ли смисъл да я тествам на дино-стенд преди и след ремапа, само преди или само след? Това като цяло ще оскъпи процедурата доста, но ако е необходимо ще го направя.
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

  • #2
    При теб 5000, при друг поне 250 000. Свали си входящия маркуч на турбото и си виж турбинките дали клопат като начало

    Comment


    • #3
      Добре, аз това не мога да го направя сам но ще помоля в сервиза да го видят. А нещо друго освен турбото трябва ли да се провери изрично ?
      Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
        Добре, аз това не мога да го направя сам но ще помоля в сервиза да го видят. А нещо друго освен турбото трябва ли да се провери изрично ?
        Опитай, не е трудно. Отвиваш една скоба, измъкваш маркуча, пипаш вътре оста с два пръса и гледаш дали се мести (дали има луфт). Има ли, мисли за турбина, не за ремап

        Comment


        • #5
          За турбина аз така и така мисля - по голяма + интеркулер . Но това планово е по нататъка за сега искам само ремап, но да ще трябва да се провери - да не би да трябва драстично да се променят плановете. Иначе аз нито знам кой маркуч, нито имам инструментите най вероятно. Що се отнася до такива съм оборудван за електроника, не за механика и там ме няма никакъв като цяло
          Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

          Comment


          • #6
            Румен не прави ремап, а ползва подизпълнител . Иначе и аз съм ремапнат от съответния мапер и съм доволен.
            Иначе трябва да ти се премахне ЕГР-клапана, да се затапи и да се елиминира софтуерно. Процедурата е елементарна (затапването), казвам ти го като човек, който въобще не разбира от коли и който успя да се справи. Софтуерното елиминиране ще го направи мапера. Добре е и да прегледаш състоянието на двата турбо пътя дали са читави. След ремап се добавят няколко десетки конски сили към мотора и ако не са ти читави маркучите може да се сцепят. Добре е също така да ги смениш и двата с алуминиеви тръби и силиконови колена, практически така ще стане вечно.
            Last edited by dansguardian; d.m.y г., 13:23.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Благодаря за инфото Това за смяната на турбо пътищата ще го имам предвид и сигурно ще го направя. Единия е чисто нов де и го бях сменял при Румен, точно с цел да е ок за ремап щото предния беше зле. Оглед - задължително след като трябва. ЕГР-а го махнах - софтуерно и хардуерно затапен (заедно с вихровите клапи) още като я взех, така че това поне трябва да е ок

              Смисъл от performance въздушен филтър има ли ?
              Last edited by xen0s; d.m.y г., 13:23.
              Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

              Comment


              • #8
                Ако сложиш риплейсмънт филтър ще е по-добре, отколкото с конусен, риплейсмънта има по-добра пропускливост на въздуха, отколкото стоковия филтър, звукът на двигателя се променя малко като даваш газ и ръмжи приятно . А иначе не слагай конусен филтър, защото никой не може да гарантира, че мястото на което е поставен няма да бъде залято с вода (или на автомивката, или при преминаване през локви, особено ако си без кора на двигателя).
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  Ok, тоест най подходящо е нещо такова ? To e за директна замяна до колкото виждам.
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
                    За турбина аз така и така мисля - по голяма + интеркулер . Но това планово е по нататъка за сега искам само ремап, но да ще трябва да се провери - да не би да трябва драстично да се променят плановете. Иначе аз нито знам кой маркуч, нито имам инструментите най вероятно. Що се отнася до такива съм оборудван за електроника, не за механика и там ме няма никакъв като цяло
                    И аз съм с електроника, ма ... Трябва ти само една кръстата отверка и маркучъте този, който идва от филтъра

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
                      Ok, тоест най подходящо е нещо такова ? To e за директна замяна до колкото виждам.
                      Имай предвид че такъв филтър у нас се цапа адски бързо и ще трябва да го чистиш на 4-5 месеца
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment

                      Working...
                      X